Často kladené dotazyAplikace

Co je aplikace SMS výpis?

Aplikace SOLUS pro mobilní telefony se systémy Android a iOS poskytuje rozšíření úspěšné služby SMS výpis, díky které můžete kdykoliv a z jakéhokoliv místa v ČR ověřit, jaké informace jsou o vás vedeny v Registru FO sdružení SOLUS. Aktuální a spolehlivou informaci získáte do několika minut po odeslání žádosti o SMS výpis.

Proč bych měl použít aplikaci?

Aplikace má oproti základnímu výpisu několik zásadních výhod:

  1. zvýhodněná cena druhého a každého dalšího výpisu pořízeného aplikací,
  2. sama připraví objednávací SMS ve správném tvaru.

Kde stáhnu aplikaci SMS výpis?

Aplikaci můžete stáhnout pomocí odkazů níže:

 







Jak aplikaci nainstalovat?

Postup instalace aplikace naleznete na stránkách www.smsvypis.cz

Jak používat aplikaci?

První spuštění aplikace

Po přečtení úvodní obrazovky klikněte na tlačítko Pokračovat. Na další obrazovce vložte svůj osobní SIN kód, který Vám byl vygenerován sdružením SOLUS. Tento kód je složen z osmi písmen. Po vložení SIN kódu stiskněte tlačítko Zaregistrovat. Na další obrazovce zvolte svůj vlastní čtyř číselný PIN, který budete používat pro budoucí přihlášení do aplikace, PIN si dobře zapamatujte, po dobu používání jej nelze změnit, poté stiskněte tlačítko Přihlásit. Nyní se nacházíte v základním menu aplikace.

Doplnění telefonního čísla

Pro správnou funkci aplikace je nutné zadat do aplikace číslo mobilního telefonu, ve kterém aplikaci používáte a ze kterého budete posílat žádost o výpis. Poklepejte na řádek s textem „Telefonní číslo“ a vložte telefonní číslo bez předpony +420. Stiskněte OK.

 

Žádost o SMS výpis

Pro Android:

O výpis požádáte stisknutím tlačítka Žádost o SMS výpis z Registru FO. Aplikace Vám zobrazí podmínky objednání SMS výpisu a vyzve Vás k potvrzení. Po potvrzení aplikace potvrdí odeslání požadavku.



Pro iOS:

O výpis požádáte stisknutím tlačítka Připravit SMS se žádostí o Výpis. Aplikace Vám zobrazí podmínky objednání SMS výpisu a vyzve Vás k potvrzení. Po potvrzení aplikace sestaví objednávací SMS, kterou odešlete.



Při odesílání druhé a další SMS zprávy bude objednávací SMS ve tvaru „SOLUS VášosobníSIN R identifikační kód“ např.:

Přijetí SMS výpisu

 

Pro Android:

 



Pro iOS:

SMS s výpisem naleznete ve Vašich přijatých SMS. První příchozí SMS přijde z čísla 902 11 125, druhý a každý další výpis přijde z 902 11 050.

 

 



 

Když odinstaluji aplikaci, ztratím právo na zvýhodněnou cenu za první výpis?

Ano, pokud odinstalujete aplikaci, pak první SMS Výpis po nové instalaci aplikace bude stát opět 125 Kč, druhý a každý další v rámci instalace bude opět za 50 Kč.

Mohu aplikaci používat po změně mobilního telefonu?

Samozřejmě ano, stačí do nového mobilního telefonu stáhnout a nainstalovat aplikaci z Google play nebo App storu. Při prvním spuštění zadáte SIN a následně zvolíte svůj snadno zapamatovatelný čtyřmístný PIN. V nově nainstalované aplikaci na novém telefonu nebude dostupný archiv příchozích SMS výpisů a první SMS odeslaná ve znovu nainstalované aplikaci bude účtována podle vyššího tarifu.

Jak mohu změnit SIN?

SIN zadaný při instalaci nejde z bezpečnostních důvodů změnit. Při změně SINu je nutné aplikaci přeinstalovat. Po reinstalaci aplikace bude vymazán archiv příchozích SMS výpisů a první SMS odeslaná v znovu nainstalované aplikaci bude účtována podle vyššího tarifu.

Jak mohu změnit PIN?

PIN zadaný při instalaci nejde z bezpečnostních důvodů změnit. Při zapomenutí PINu je nutné aplikaci přeinstalovat. Po reinstalaci aplikace bude vymazán archiv příchozích SMS výpisů a první SMS odeslaná v znovu nainstalované aplikaci bude účtována podle vyššího tarifu.

Potřebuji pro správnou funkci SMS internet?

Ne, internet je potřeba pouze pro stažení aplikace prostřednictvím Google play nebo App store. Samotná služba SMS výpisu funguje na principu Premium SMS.